28 aprile 2007

Une sculture vive

Vuê o passavi pe place e o ai viodût i frutins che a zuiavin tai zardins. Mi soi fermât a cjalâ chê sene cence stâ masse a pensâi parsore. A di un ciert pont o ai fat câs però che al jere alc di strani. Chei frutins a jerin lât sot dai pins (che no son pin, ma cedris) de bande di front di Sandrot. Li sot e je une istalazion di tiere cuete fate dal scultôr sart Alessandro Canu (te foto, intant che al lavorave), che e riprodûs une citât imagjinarie. Chescj frutins a àn tacât a rimpinâsi parsore cence che lis maris ur disessin nuie. Sul moment mi à displasût, parcè che le ai viodude come une violazion, une mancjance di rispiet, ma dopo mi soi rindût cont che a chê etât li, forsit no tu ti rindis cont di ce che e significhe une opare di art. Però cumò pensant, no mi semee nancje mâl che lis sculturis a deventin element interatîf cul teritori e no dome une robe di cjalâ di lontan, ma di vivile tal cuotidian.
O speri dome che no si ruvinedin...

3 commenti:

thermonuke ha detto...

Posto che no soj un critic d'arte mi permet di di che come minimo chel li nol e il lor puest!

Christian Romanini ha detto...

Ah no?...

thermonuke ha detto...

E ancje se al meditefughe j displas o ripet che mitudis li o semein un cimitieri.